فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست

وام ۲۵ میلیونی خودرو مغایرتی با مسائل محیط زیستی ندارد

عصر خودرو- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با تاکید بر اینکه اعطای وام ۲۵ میلیونی خودرو با ورود خودروی جدید به تهران مغایرتی با مسائل محیط زیستی ندارد، اظهار کرد: خودروهایی که به بازار می‌آید خودروهای استاندارد یورو ۴ هستند.

وام ۲۵ میلیونی خودرو مغایرتی با مسائل محیط زیستی ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار اظهار کرد:‌ برای موضوع آلودگی هوای تهران از راهنمایی و رانندگی خواسته‌ایم که نظارت بیشتری نسبت به محدوده زوج و فرد و همچنین معاینه فنی خودروها در تهران داشته باشند و امیدواریم که به طور خیلی جدی این روند را آغاز کنند.

    وی تاکید کرد: پیگیری موضوع معاینه فنی خودروها از طرف راهور ناجا و مراکز معاینه فنی اثر بخشی بسیاری خواهد داشت.

    ابتکار در مورد انتقادات درباره مشکلات طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز با بیان اینکه این طرح در حال پیگیری است گفت: عصر امروز جلسه‌ای در مورد خودروهای فرسوده، معاینه فنی یکپارچه خودروها و موضوع موتورسیکلت‌ها خواهیم داشت.

    رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه در مورد شایعه افزایش آلایندگی در تهران با اعطای وام 25 میلیونی خودرو در تهران با تاکید بر اینکه ورود این تعداد خودرو به تهران هیچ مغایرتی با بحث محیط زیست و آلایندگی هوا ندارد، خاطر نشان کرد: این حجم خودرو همواره در تهران در حال تردد بوده و در گذشته نیز به طور مستمر روزانه تعدادی خودرو شماره گذاری می‌شد؛ طی مدتی تعداد شماره گذاری خودروها در روز کاهش یافته بود و تقریبا این فرایند متوقف شده بود اما با اعطای وام 25 میلیونی خرید خودرو این روند به منوال گذشته خود باز خواهد گشت.

    ابتکار با تاکید بر اینکه خودروهایی که به بازار می‌آیند خودروهای دارای استاندارد یورو 4 هستند گفت: روند شماره گذاری خودرو و ورود خودرو به تهران به طور مستمر از سوی سازمان حفاظت محیط زیست مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو