فونیکسریمکسبهتام

معمای آمار متناقض فروش ب ام و در آمریکا حل شد

عصر خودرو- گزارشها حاکی از اینست که شرکت ب ام و برای اینکه به بزرگترین لوکس ساز بازار آمریکا تبدیل شود به تقلب متوسل شده است.

معمای آمار متناقض فروش ب ام و در آمریکا حل شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش عصرخودرو به نقل از بلومبرگ، گفته میشود این شرکت برای نمایندگی هایی که خودروهای این شرکت را بخرند امتیازاتی در نظر گرفته و به ازای خرید هر خودرو 1750 دلار به آنها پرداخت کرده است.

    ب ام و در واقع به نمایندگی ها و واسطه های خود پیشنهاد کرده که ناوگان خودروهای امانتی را که حین تعمیر خودروهای مشتریان به آنها امانت می دهند دائما با جدیدترین محصولات این شرکت تعویض کنند.

    اگرچه این اقدام بی سابقه نیست اما یکی از نمایندگی ها ب ام و را در تلاش برای چنین برنامه فروشی بسیار تهاجمی توصیف کرد.

    ب ام و اعمال فشار بر واسطه ها برای جایگزین کردن ناوگان خودروهای امانتی با خودروهای نو را تایید کرد ولی هدف از آن را تجربه کردن جدید ترین خودروهای ب ام و توسط مشتریان این شرکت توصیف کرد.

    ب ام و در بیانیه ای گفت: ما نمایندگی ها را تشویق کردیم که ناوگان خودروهای امانتی را مرتبا نوسازی کنند تا مردم از جدیدترین نوآوریها و مدلهای ما با خبر شوند.

    ب ام و گزارش داده که در سال گذشته میلادی 346 هزار و 023 دستگاه خودرو در آمریکا فروخته که 1400 دستگاه بیشتر از لکسوس و 2935 دستگاه بیشتر از مرسدس- بنز است.

    اما شرکت ثالث "پولک" فعال در تحقیقات بازار خودرو آمار متفاوتی را منتشر کرده که این تفاوت از اطلاعات ثبت خودروها ناشی می‌شود. این آمار نشان می‌دهد که لکسوس با فروش 340 هزار و 392 دستگاه خودروی لوکس در صدر، ب ام و با فروش 335 هزار و 259 دستگاه در رده دوم و مرسدس با فروش 334 هزار و 692 دستگاه در رده سوم ایستاده اند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو