فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو(۱۶)

فروش خودرو در جهان به ۹۱ میلیون دستگاه می‌رسد

عصر خودرو- پیش‌بینی می‌شود با توجه به قیمت پایین نفت و رشد بازار خودرو در آمریکا و اروپا تقاضای خودرو در سال جاری با رشد ۱.۹ درصدی به ۹۱ میلیون دستگاه برسد.

فروش خودرو در جهان به ۹۱ میلیون دستگاه می‌رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، کیم یانگ جون - رییس انجمن جهانی خودروسازان - امروز در سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو  ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: سال گذشته 89 میلیون خودرو در سراسر جهان به فروش رسید، البته خودروسازان دیگر سودهای آنچنانی نصیب‌شان نمی‌شود و وضعیت مانند گذشته نیست.

    وی با بیان این‌که بازارهای خودرو در اروپا مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در حال فعالیت است، خاطر نشان کرد: ایران نیز 80 میلیون جمعیت دارد و با توجه به آن صنعت خودروی ایران پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به مرکز تولید خودرو در منطقه دارد.

    وی ادامه داد: ایران و کره شراکت طولانی در صنعت خودرو داشتند به عنوان مثال سایپا و کیا سال‌های طولانی در زمینه‌ی تولید خودرو همکاری کرده‌اند.

    رییس انجمن جهانی خودروسازان اظهار کرد: ایران در حال حرکت در مسیر مناسب است بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به بزرگی بازار خودرو در ایران صنعت خودروی ایران نیز به رشد مناسبی برسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط