فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو(۱۹)

باید کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید کیفیت خودروهای داخلی در جهت جلب رضایت مشتری افزایش یابد.

باید کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایسنا، محمدرضا نعمت‌زاده روز گذشته در سومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: نباید حتی از 100 هزار خودرو، یک خودرو دارای ایراد باشد. بنابراین حتی اگر شده سقف تولید ساعت‌ها متوقف شود تا ایراد برطرف شده و خودروی معیوب تحویل مشتریان نشود.

    وی با بیان این‌که صنعت خودروی ایران رتبه سوم اشتغال را دارد، خاطر نشان کرد: صنعت خودرو از نظر سطح فناوری نیز در سطح متوسط به بالا قرار دارد.

    وی ادامه داد: حدود 10 درصد ارزش افزوده بخش صنعت مربوط به صنعت خودروی کشور است که این میزان باید افزایش یابد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تفاهم‌نامه اولیه با شرکت دایملربنز برای تولید موتورهای پیشرفته دیزلی، تولید خودروهای تجاری، خدمات پس از فروش و صادرات منعقد شده است.

    وی با بیان این‌که امروز در حاشیه این همایش مذاکراتی با برخی شرکت‌های خارجی صورت خواهد گرفت که امیدواریم به نتیجه برسد، تصریح کرد: در حال حاضر مذاکراتی با چندین خودروساز خارجی در جریان است.

    نعمت‌زاده ادامه داد: خودروهای تولید در کشور باید قابلیت رقابت‌پذیری داشته باشند و یکی از دلایل مشارکت با خودروسازان صاحب‌نام خارجی این است که از نام و توان آنها برای ورود به بازارهای خارجی استفاده کنیم.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به دنبال خودرویی هستیم که روزآمد بوده و با استاندارد‌های جهانی از نظر کیفی و آلایندگی مطابقت داشته باشد. باید تراز ارزی صنعت خودرو مثبت باشد و صادرات به خارج از کشور باعث ارزآوری این صنعت بشود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط