فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

محور کندوان بازگشایی شد

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای استان عادی و روان است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جعفر محمدنژاد با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمامی محورها (هراز، کندوان و فیروزکوه) هستیم.

    رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، افزود: تردد موتورسیکلت روزهای چهارشنبه 25، پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 فروردین ماه امسال در تمام بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع  است.

    محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 27 فروردین ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد(دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

    وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع کامیون به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 25، پنج‌شنبه 26 و جمعه 27 فروردین ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

    رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 27 فروردین ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    این مسئول با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای استان، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

    محمدنژاد با اشاره به اینکه محور کندوان از شب گذشته بازگشایی شده و مشکلی برای تردد از این محور وجود ندارد، گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو