فونیکسریمکسبهتام

احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در ۹ استان

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت حوادث سازمان مدیریت بحران گفت: نیروهای مدیریت بحران به دلیل رگبار باران، احتمال آب گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در آماده باش کامل قرار دارند.

احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در ۹ استان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی رحمتی نژاد رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  هشدار هواشناسی و آماده باش نیروهای مدیریت بحران، اظهار داشت: امروز نیروهای مدیریت بحران در استان‌های گیلان، تهران، البرز، سمنان، خراسان شمالی،  گلستان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی به دلیل هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها  و مسیل‌ها در آماده باش کامل قرار دارد.

    وی ادامه داد: وزش باد شدید از بعد از ظهر امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، سمنان و شمال اصفهان منجر به ایجاد گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این منطقه خواهد شد که نیروهای مدیریت بحران این مناطق را به آمادگی در جهت مقابله با خسارات احتمالی واداشته است.

    رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران در خصوص دیگر جزئیات هشدار هواشناسی و آمادگی نیروهای این ارگان، تصریح کرد: استان‌های گیلان، تهران، البرز، مازندران، گلستان، قزوین، سمنان، خراسان شمالی، اصفهان و ارتفاعات کرمان، امروز شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهند بود که باز نیروهای ما در این استان‌ها با تجهیزات کامل اعلام آمادگی کرده‌اند. 

    وی ادامه داد: هشدار هواشناسی مبنی بر بارش رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی موقت را در این شرایط به ویژه در نقاط  کوهستانی و دره‌های پر شیب استان‌های مذکور تحت الشعاع قرار داده است.

    رئیس مرکز مدیریت و اطلاعات حوادث سازمان مدیریت بحران، تاکید کرد: از توقف و  برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها، تردد غیر ضروری با خودرو، انجام فعالیت‌های ورزشی مانند صعود کوهستانی به سبب وقوع صاعقه و سیلاب در رود دره‌ها در جهت کاهش خسارات خودداری کنند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو