فونیکسریمکسبهتام

محدویت های ترافیکی روزهای پایانی هفته اعلام شد

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روزهای ۲۳ تا ۲۶ تیرماه ۱۳۹۵ را در برخی از محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد.

محدویت های ترافیکی روزهای پایانی هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا ساعت 24 روز جمعه این هفته از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه این هفته تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 26 تیرماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد ( محدوده دزدبن ) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
    در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و از جاده هزار نیز تردد کلیه تریلرها همچنان ممنوع خواهد بود.
    همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از جاده هزار ممنوع شده است.
    در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع شده است.
    براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و یک هزار و 714 سامانه های تردد شمار در کشور در 24 ساعت گذشته تردد وسایل نقلیه در راه های مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل از آن 2.4 درصد کاهش یافت.
    در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین 17 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این مساله می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر خود انتخاب کنند.
    در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، تهران - پاکدشت، پاکدشت - تهران، آزادراه تهران - ساوه، جاجرود - تهران، آزادراه ساوه - تهران و آزادراه تهران - قم بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
    به گزارش ایرنا ، با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و افزایش تردد وسایل نقیله در راه های مواصلاتی کشور، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بیش از 2 هزار راهدار و گشت های راهداری در ایام سفرهای تابستانی در طول جاده ها مستقر هستند و عملیات راهداری و فراهم کردن ایمنی را در سفرها بر عهده دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو