فونیکسریمکسبهتام

۱۹۰۰ دستگاه دوربین ترافیکی جدید در کشور درحال نصب است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی (ناجا) گفت: یک هزار و ۹۰۰ دستگاه دوربین ترافیکی جدید در سراسر کشور درحال نصب است که با ۴۰۰ دستگاه فعال کنونی به ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید.

۱۹۰۰ دستگاه دوربین ترافیکی جدید در کشور درحال نصب است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمدحسن حمیدی روز چهارشنبه در آیین تودیع فرماند هان پلیس راه شمال و جنوب سیستان وبلوچستان در زاهدان اظهار داشت: سهم سیستان و بلوچستان از این دوربین های درحال نصب 50 دستگاه است.
    وی ادامه داد: 93 درصد حمل ونقل کشور ازطریق جاده ها انجام می شود به همین سبب ایمنی راه ها شرط اصلی در کاهش تصادفات است.
    سرهنگ حمیدی بیان کرد: هفت درصد تولید ناخالص ملی خرج تصادفات جاده ای کشور می شود که این رقم بسیار زیادی است و در تلاش برای کاهش تصادفات هستیم.
    وی ادامه داد: 38 درصد کشته های تصادفات جاده ای کشور براثر واژگونی خودرو اتفاق افتاده که شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع آن از جمله برنامه های در حال پیگیری است.
    رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اقدامات کم هزینه و زود بازده در دستور کار پلیس راهور قرار دارد تا میزان تصادفات و کشته ها به حداقل برسد.
    سرهنگ حمیدی اظهار داشت: بیشترین مشکل ما در راه های روستایی سیستان و بلوچستان است که نظارت پلیس در این جاده ها کمتر است و برنامه ریزی شده تا این مشکل نیز برطرف شود.
    وی تصریح کرد: نصب دوربین های لیزری بیشتر در جاده های سیستان و بلوچستان برای کنترل سرعت خودرو ها از دیگر برنامه های در دست اقدام است.
    فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: بالاترین میزان کشف جرم در 2 سال گذشته در استان اتفاق افتاده که این نشان دهنده عزم و اراده جدی پلیس در این راه است.
    سردار حسین رحیمی اظهار داشت: امنیتی که امروز در سیستان و بلوچستان وجود دارد نتیجه مدیریت جهادی نیروهای امنیتی استان است.
    وی با اشاره به نبود آزاد راه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راه های ارتباطی استان قابل مقایسه با سایر راه های کشور نیست زیرا کمترین فاصله بین شهر ها در این استان 210 کیلومتر است.
    وی ادامه داد: بخش زیادی از امکانات نیروی انتظامی در اختیار پلیس راهور سیستان و بلوچستان قرار داده شده تا بتواند میزان تصادفات جاده ای را به حداقل برساند.
    وی تصریح کرد: پلیس راهور با کسانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند باید برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.
    فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نصب دوربین های سرعت سنج در جاده های استان در کاهش میزان سرعت غیر مجاز بسیار موثر بوده است.
    سردار رحیمی اظهار داشت: در کنار کارهای بازدارنده ای که پلیس برای کاهش آمار تصادفات جاده ای انجام می دهد فرهنگ سازی و آموزش های ترافیکی در دستور کار قرار دارد.
    به گزارش ایرنا در این مراسم از سرهنگ ایوب شرافتی فرمانده قرارگاه پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان و سرهنگ محمدرضا کورسی فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب این استان تقدیر شد اما فرمانده جدیدی معرفی نشد.
    استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه های ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو