فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ارومیه (۱۷)

فردا؛ آغاز نخستین نمایشگاه خودرو ارومیه

عصر خودرو- فردا نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته ارومیه آغاز می شود و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر ادامه دارد.

فردا؛ آغاز نخستین نمایشگاه خودرو ارومیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مدیرنمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه در این باره گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 110 شرکت توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپا خواهد شد.

    علیرضاعاجزی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور مقامات ارشد استان و با مشارکت حضور 20 شرکت از زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا برگزار خواهد شد.

    این مسؤول ادامه داد: بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد بوده و علاقمندان به صنعت خودرو می‌توانند از ساعت 17 عصر تا 23 شب از نمایشگاه دیدن کنند.

    عاجزی گفت: با توجه به اینکه ارومیه دومین ترافیک شهر کشور بوده و این شهرستان دارای ظرفیت‌های لازم برای فعلان خودرو است لذا این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.

    مدیر نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه افزود: مهم‌ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت‌های خدماتی ، بیمه و... خواهد بود.

    عاجزی همچنین با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می‌باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است.

    وی با بیان اینکه عمده‌ترین دلیل برپایی این نمایشگاه معرفی آخرین دستاوردهای صنعت خودرو کشور و فعالان صنعت خودرو است، افزود: ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و اشتغال در صنعت خودروی کشور از دیگر دلایل مهم در برگزاری این نمایشگاه است.

    مدیر نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه  گفت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط جدید اقتصاد کشور و رفع تحریم‌ها و توسعه صادرات، امید است این نمایشگاه از رونق  و رشد چشم گیری نسبت به دیگر نمایشگاه های این شهر برخوردار باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط