فونیکسریمکسبهتام

نمایشاه خودرو ارومیه(۲۹)

پیشتازی در بیمه بودن محصولات و رصد بازار فروش؛ عوامل جلب رضایت مشتری و اطمینان خاطر نمایندگان است

عصر خودرو- شرکت آرمکو یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های قطعه‌ساز خودرو در کشور و در حقیقت اولین رادیاتور ساز نوع مسی-برنجی در کشور است که از سال ۱۳۵۲ در این زمینه فعالیت برجسته دارد.

پیشتازی در بیمه بودن محصولات و رصد بازار فروش؛ عوامل جلب رضایت مشتری و اطمینان خاطر نمایندگان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آرمکو پس از تبدیل شدن به شریک تجاری شرکت معتبر ولئو فرانسه در سال 2005 میلادی قدم در تولید رادیاتورهای پیشرفته و امروزی پلتفورم‌‌ خودروهای داخلی گذارد. در حاشیه نخستین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته شهر ارومیه با مدیر بازرگانی شرکت ولئو-آرمکو به گفت و گو نشستیم.
    سروش امیریان صدر، مدیر بازرگانی شرکت ولئو-آرمکو در خصوص این شرکت گفت: شرکت آرمکو به دو بخش کلی تقسیم می‌شود. یکی از این بخش‌ها شرکت رادیاتورسازی آرمکو است که از سال‌های بسیار دور در زمینه ساخت و تولید رادیاتورهای خودروهای کار و تجاری چون انواع کامیون‌های قدیمی، خودروهای راه‌سازی و کشاورزی و چند مدل از خودروهای وانت چون تویوتا، نیسان زامیاد، پاترول و ... از نوع معروف به مسی-برنجی است. بخش دوم این مجموعه در زمینه ساخت و تولید رادیاتورهای پیشرفته و کندانسورهای کولر خودروهای امروزی از نوع آلومینیومی فعالیت دارد که پس از جوینت ونچری که بین شرکت آرمکو و شرکت معتبر ولئو فرانسه برقرار شد با نام ولئو-آرمکو شکل گرفت.
    امیریان صدر در ادامه تاثیر جوینت ونچر بین آرمکو و ولئو فرانسه در زمینه تولید سیستم‌های خنک کننده پیشرانه افزود: شرکت آرمکو از سال 2005 شریک تجاری ولئو فرانسه در ایران است و بر اساس استانداردهای جوینت ونچر موفق به انتقال دانش فنی، انتقال نیرو انسانی، ماشین آلات و تکنولوژی تولید قطعات به کشور شد. به همین دلیل از سال 2005 به بعد ادامه تولید و یا آغاز تولید پروژه‌هایی چون پژو 206 و 405 و تندر 90 حاصل جوینت ونچر بین آرمکو و ولئو بود چرا که شرکت آرمکو از سوی ولئو به عنوان تامین کننده رسمی و معتبر قطعات محصولات شرکت‌های خودروساز فرانسوی در ایران عنوان شد چرا که استانداردها استفاده شده و کیفیت محصولات کاملا بر اساس استانداردهای ولئو است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از سوی دیگر به واسطه در اختیار داشتن تکنولوژی روز، این شرکت همچنین تامین کننده قطعات مورد نیاز خط تولید پلتفورم‌های جدید ایران خودرو نظیر پژو 2008، 208 و 301 در زمینه سیستم‌های خنک‌کاری پیشرانه و کندانسور سیستم تهویه مطبوع است.
    امیریان صدر با تاکید بر نیاز به خلاقیت در راستای کسب سهم بیشتر در بازار رقابتی با بیان آخرین دستاوردهای شرکت ولئو-آرمکو گفت: رادیاتورهای تولیدی شرکت ولئو-آرمکو اولین و تنها رادیاتورهای بیمه شده در بازار کشور است که جدا از گارانتی 18 ماهه از زمان تولید و 12 ماهه از زمان نصب شرکت ولئو-آرمکو، از زمان نصب نیز به مدت یک سال نیز تحت پوشش بیمه بی قید و شرط شرکت بیمه آسیا قرار دارد. به این صورت که در صورت بروز هرگونه خرابی در رایاتورها و کندانسورهای تولیدی شرکت ما؛ پس از تشخیص ایراد در رادیاتور از سوی نماینده شرکت؛ رادیاتور بی قید و شرط برای مشتری تعویض شده و درصورت تشخیص هرگونه آسیب وارد شده به پیشرانه خودرو مشتری از جانب رادیاتور شرکت ولئو-آرمکو، تا سقف مبلغ 2 میلیون تومان از سوی بیمه آسیا به مشتری پرداخت خواهد شد. بیمه بودن محصولات تولیدی شرکت ولئو-آرمکو و همچنین پیشتاز بودن این برند در زمینه تامین رضایت و اطمینان خاطر مشتری از طریق بیمه محصولات و همچنین اطمینان خاطر شرکت بیمه آسیا از کیفیت محصولات تولیدی خود نشان کیفیت بسیار بالای محصولات شرکت ولئو-آرمکو است.
    امیریان صدر ادامه داد: دگر دستاورد بسیار مهم شرکت ولئو-آرمکو که باز هم در بازار بی رقیب است راه اندازی سامانه پیامکی ویژه احراز هویت محصولات تولیدی این شرکت از طریق ارسال کد 16 رقمی درج شده بر روی محصولات است که شرکت را قادر می‌سازد رد محصول تولیدی را از خود کارخانه تا نماینده، خریداران عمده و بنک‌داران و در آخر مشتری نهایی پیگیری کرده و از بروز هرگونه فروش غیر قانونی جلوگیری کند چرا که کد محصولات کاملا انحصاری و مسیر فروش هریک از آن‌ها کاملا مشخص و قابل پیگیری است.
    امیریان صدر در پایان گفت: دو قدم بزرگ شرکت ولئو-آرمکو یعنی بیمه کردن محصولات و رصد آن‌ها در بازار فروش دو درستاورد بی‌نظیر و بی‌سابقه در تاریخ صنعت رادیاتورسازی ایران است که برای اولین بار از سوی شرکت ولئو-آرمکو به منظور جلب رضایت مشتری و اطمینان خاطر نمایندگان فروش در کشور انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو