فونیکسریمکسبهتام

درپی ترافیک سنگین معابر در صبح امروز انجام می‌شود

اعلام نقاط یخ‌زده معابر تهران از سوی راهور به شهرداری

عصر خودرو- یخبندان صبح امروز در شمال تهران گرچه از سوی سازمان هواشناسی پیش‌بینی شده بود اما باز هم غافلگیرکننده بود و درپی آن ترافیک سنگینی در شبکه بزرگراهی و معابر اصلی شمال تهران ایجاد شد، ترافیکی که لغزندگی معابر به علت یخ‌زدگی نیز در آن سهیم بود و بسیاری از شهروندان از نبود کیسه‌های شن و نمک در خیابان‌ها گله داشتند.

اعلام نقاط یخ‌زده معابر تهران از سوی راهور به شهرداری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ محسن ترابیان، معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ترافیک سنگین بزرگراه‌های پایتخت در صبح امروز اظهارکرد:  همانظور که بسیاری از شهروندان نیز شاهد آن بودند صبح امروز حجم ترافیک بیشتر از روزهای دیگر بود و در مناطق شمالی یخ‌زدگی و لغزندگی معابر نیز سبب افزایش حجم ترافیک شده بود.

    وی با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، مأموران راهور امروز از آمادگی برخوردار بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کردند، گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در معابر عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

    ترابیان در مورد اینکه آیا لغزندگی معابر سبب وقوع تصادفات رانندگی در معابر نیز شده یا خیر؟ اظهارکرد:  تصادفات در این روز نسبت به روزهای قبل افزایش چندانی نداشته و اگر هم افزایشی بوده خیلی کم و در حد چند درصد بوده است؛ البته آمار دقیق آن را باید بررسی کرد، اما آمارهای اولیه افزایش چشمگیر تصادفات در پی یخ‌زدگی معابر را نشان نمی‌دهد.

    معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره مناطقی که یخ‌زدگی معابر بیشترین مشکل را در معابر آن ایجاد کرده بود گفت: در منطقه یک به نسبت اقدامات خوبی انجام شده بود و ما بیشترین مشکل را در مناطق دو و سه داشتیم.

    وی درباره گلایه برخی از شهروندان از نبود کیسه‌های شن و نمک در معابر نیز گفت: مسئولیت این موضوع بر عهده پلیس راهور نیست؛ اما ما از ماموران خود خواستیم که نقاطی که دارای یخ‌زدگی بوده و گره ترافیکی نیز در آن ایجاد شده بود به ما اعلام کنند و در حال حاضر نیز این نقاط را شناسایی کرده و در جلسه‌ای که عصر امروز با مسئولان شهرداری خواهیم داشت، این نقاط را به آنان به معرفی می‌کنیم تا نسبت به قرار دادن کیسه‌های شن و نمک و ... اقدام شود.

    ترابیان در عین حال افزود: البته به نظر می‌رسد که مسئولان شهرداری خودشان نیز از وجود این نقاط مطلع باشند چراکه در بسیاری از مناطق عوامل شهرداری عملیات نمک پاشی را آغاز کردند، اما به هرحال پلیس نیز این موارد را به آنان اطلاع می‌دهد تا اگر فردا نیز چنین وضعیتی ایجاد شد، مشکلات کمتری به وجود بیاید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو