فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۱)

باطری سوزوکی ساخت ایران، کیفیت ژاپن

عصر خودرو- باطری سوزوکی محصول جدید و با کیفیتی از شرکت سپاهان باطری است که تحت نظارت شرکت ژاپنی تولید می شود و کیفیت این باطری توسط ژاپنی ها تست شده و مورد قبول واقع شده است.

باطری سوزوکی ساخت ایران، کیفیت ژاپن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، معمار مدیر خدمات پس از فروش شرکت سپاهان باطری در گفت و گوی اختصاصی با خودرو امروز با بیان این مطلب افزود: این شرکت دارای برند های زیادی در صنعت باطری خودرو نظیر اوربیتال و اتمیک است که از نظر کیفیت یک سر و گردن از محصولات مشابه در بازار بالاتر هستند. محصول جدید این کمپانی باطری سوزوکی است که در پی همکاری مشترک این شرکت با شرکت ژاپنی صاحب این برند و آزمایشات مکرر تضمین کیفیت توسط کارشناسان ژاپنی در ایران تولید می شود و با سخت گیری های که در پروسه تولید و تضمین کیفیت این برند انجام می شود به جرات می توان گفت اگر از نمونه ژاپنی با کیفیت تر نباشد هم تراز آن است.
    وی خاطر نشان کرد: محصولات شرکت سپاهان باطری به اکثر کشور های منطقه مثل روسیه، عراق، افغانستان و... صادر می شود رایزنی هایی توسط واحد بازرگانی برای صاردات این محصولات با کفیت به اروپا و کانادا هم در جریان است.
    معمار به شبکه بزرگ خدمات شرکت سپاهان باطری اشاره کرد و اظهار داشت: ما از کیفیت محصولات خود بطور کامل آگاه هستیم به همین منظور تمامی محولات خودر را تا 15 ماه گارانتی می کنیم و با تعداد بیش از 8 هزار نماینده مختلف در شهر های کشور به مشتریان خود خدمات ارائه می دهیم. و برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی به این خدمات گارانتی قفل اطلاعاتی میزنیم تا فرد درست و مشتری واقعی از مزایای این گارانتی بهره مند شود. به این صورت که اطلاعات مصرف کننده و مشتری خود را با شماره تلفن همراه او کد گذاری می کنیم و در طول مدت گارانتی تنها همین فرد و با استفاده از تلفن همراه خود می تواند از گارانتی محصول خود استفاده کند.
    وی نمایشگاه خودرو مشهد را بعد رویداد تهران و تبریز سومین نمایشگاه بزرگ کشور دانست و افزود: بازار مشهد بازار بزرگ و بلقوه ای است و شرکت سپاهان باطری علارغم اینکه قرار نبود در هیچ نمایشگاهی شرکت کند، برای این رویداد استثنا قائل شد و با همکاری نماینده رسمی خود در مشهد در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و با حجم بازدید کنندگان از این نمایشگاه امید داریم فروش محصولات شرکت در این استان افزایش خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو