فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۸)

نمایشگاه خودرو مشهد، آغازی برای برابری فضای نمایشگاه های بین المللی در رویدادهایی خودرویی

عصر خودرو- بزرگترین رویداد خودرونمایی مشهد آغاز برای برابری فضای نمایشگاه های بین المللی ایران در رویدادهای خودرویی کشور و منطقه آسیا بود.

نمایشگاه خودرو مشهد، آغازی برای برابری فضای نمایشگاه های بین المللی در رویدادهایی خودرویی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نمایشگاه بین المللی مشهد از 12 سال پیش به عنوان نخستین رویداد خودرویی کشور معرفی شد و تصمیم نهایی بر اجرا و انتقال یک رویداد بین المللی از مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران به مشهد گرفته شد.
    نمایشگاه خودرو مشهد در واپسین سال های 82 که به عنوان پایگاه اصلی رویداد خودرویی کشور معرفی شد، توانست با جذب حداکثری مخاطبان و مشارکت کنندگان و تولیدکنندگان خودرو در کشور، فضای نمایشگاهی را در جهت تسهیل برگزاری سالانه آن توسعه دهد و سایر رویدادهای نمایشگاهی نیز از آن نفع بردند.
    برگزاری سالانه نمایشگاه خودرو مشهد از 10 هزار متر مربع در سالن های چهارگانه مفاخر شروع شد و با اضافه شدن سالن بزرگ فردوسی مشهد جانی دوباره گرفت. پس از حضور همیشگی و فعال شرکت های خودروساز و واردکنندگان خودرو کشور به مشهد، این رویداد به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای موثر در رونق بخشی به امکانات و تسهیل خدمات به مشارکت کنندگان و مشتریان بیشتر مورد تاکید قرار گرفت و درکنار آن سایر رویدادهای نمایشگاهی مشهد نیز پیش رفتند. این نمایشگاه به عنوان موتور محرک نمایشگاهی در مشهد توانست سالن بزرگ عطار را پس از ساخت و راه اندازی نیز در تسخیر خودش قرار دهد و خودرویی ها نیز با استقبال بیشتر، نمایشگاه خودرو مشهد را به مرکز خودرونمایی ایران تبدیل کردند.
    الگوهای توسعه کمی و کیفی نمایشگاه خودرو مشهد نیز با سرایت به نمایشگاه های دیگر مشهد مورد استفاده قرار گرفت و این برنامه ریزی بلند مدت تا جایی پیش رفت که تا به امروز برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد همچنان در 30 هزار متر فضای نمایشگاهی باقی مانده است.
    اما برگزاری هفده دوره نمایشگاه تخصصی در حوزه برندیگ و بازاریابی و فروش خودرو توانست سهم مشهد را در رویدادهای خودرونمایی کشور ارتقاء ببخشد و همچنین به یکی از رویدادهای سخت در عرصه رسانه ای تبدیل شود.
    امروز هفدهمین دوره نمایشگاه  بین المللی خودرو مشهد در حال نزدیک شدن به خط پایان قرارگرفته است و نیازمند مسیری جدید برای هجدهمین دوره بین المللی آن است تا خودرویی ها با نیرو و انگیزشی جدی تر برای ارایه توانمندی ها و فناوری های نوین خود در آن مشارکت کنند و فضایی بیشتر به خود اختصاص دهند چرا که امروز  آغازی برای رقابت برای توسعه عرصه برگزاری این رویداد در کشور است و می توان به آن به چشم یک فرصت نگریست.
    از طرفی نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد همواره باید از بازدیدکنندگان وفادار خود قدردانی کند، چرا که این رویداد بزرگ خودرویی با توسعه سالانه، با مخاطب بیشتری در مقایسه با سال های گذشته خود روبرو شده است و امروز نیز مردم مشهد دوباره  با استقبالی گسترده تر به رویداد خودرویی مشهد آمدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو