فونیکسریمکسبهتام

شباهت مدل تولیدی شاسی‌بلند کیا Telluride به مدل مفهومی؛

Telluride؛ نگاهی به آینده کیا

عصر خودرو -مشخصات تولید خودرو کیا Telluride که خط تولید آن قرار است در سال آینده راه‌اندازی شود، بسیار شبیه به مدل مفهومی‌ای است که در اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

Telluride؛ نگاهی به آینده کیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴:۰۰
  • Telluride؛ نگاهی به آینده کیا
  • Telluride؛ نگاهی به آینده کیا
  • Telluride؛ نگاهی به آینده کیا

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، کیا‌موتورز چندی پیش خودروی شاسی‌بلند Telluride را معرفی کرد، خودرویی که شباهت زیادی به نمونه‌های مفهومی این خودرو دارد.
همان طراحی بیرونی عضلانی به کار گرفته شده در مدل مفهومی عیناً در مدل نهایی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد که این اتفاق در محصولات کیاموتورز کاملاً جدید است. نکات کلیدی قابل مشاهده در طراحی مدل مفهومی شامل شکل مربعی، جلوپنجره مستطیل شکل و تریم کرومی پنجره‌ها است.
شباهت بین مفهوم و مدل تولیدی به‌ظاهر محدود نخواهد شد. در داخل اتاق یک شاسی‌بلند باید از امکاناتی نظیر متریال لوکس، ادوات داشبورد گران‌قیمت، تریم چوبی و چرم ناپا بهره‌مند باشد. برای اطمینان از این‌که قیمت این خودرو برای طرفداران این کلاس که به نسبت دیگران بودجه محدودتری دارند، مناسب است، این خودرو تعداد زیادی آپشن قابل نصب نیز دارد. این کار بدان منظور است که قیمت خودرو به‌صورت صفرکیلومتر نسبت به دیگر رقبایش پایین‌تر باشد.
کیا Telluride یک خودرو AWD است که به‌صورت پیش‌فرض با چرخ‌های جلو حرکت می‌کند. این خودرو قرار است با یک پیشرانه 3.3 لیتری تنفس طبیعی با بازده 300 اسب بخار و 252 پوند-فونت گشتاور با یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به بازار عرضه شود.
تقریباً در همان بازه زمانی که همان زمان که Telluride به بازار عرضه می‌شود، هیوندای هم از مدل جدید 7 صندلی خود رونمایی خواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط