فونیکسریمکسبهتام

پرونده وام خودرو (۵۰)

خرید و فروش وام ۲۵ میلیونی غیر قانونی است

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و فروش سایپا گفت: متقاضیان خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی تنها باید به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.

خرید و فروش وام ۲۵ میلیونی غیر قانونی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از مهر ، رضا تقوی با تشریح جزئیات بیشتر فروش خودروهای سایپا در قالب دریافت وام 25 میلیونی خودرو اظهار داشت: در این طرح، تمام خودروهای خانواده پراید، تیبا، تندر 90، پارس تندر، برلیان، وانت پراید، وانتنیسان و آریو عرضه خواهند شد و از فردا هجدهم آبان ماه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا عملیات ثبت نام را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

    مدیر بازاریابی و فروش سایپا افزود: مردم از هرگونه مراجعه به دفاتر و سایت‌های اینترنتی برای ثبت نام و حضور در این طرح خودداری کرده و هرگونه عملیات ثبت نام خودرو برای استفاده از وام 25 میلیون تومانی فقط و فقط باید از کانال نمایندگان مجاز سایپا صورت گیرد.

    وی تصریح کرد: مردم می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز سایپا ثبت نام خود را انجام داده، خودرو را انتخاب کرده و براساس فاکتوری که برای هر متقاضی صادر می شود ،مبلغ را به صورت نقد به حساب گروه خودروسازی سایپا واریز خواهند کرد.

    به گفته تقوی، براساس نوع خودرو و زمان مدنظر مشتری برای بازپرداخت وام، چند فقره چک دریافت می شود تا پرونده تکمیل شده و پس از طی مراحل آن خودرو به مشتری تحویل داده شود.

    مدیر بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت وجه نقد، دفاتر غیر مجاز، سایت های غیر رسمی  و ... نخواهد داشت و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز و یا سایت اینترنتی گروه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه نمایند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو