فونیکسریمکسبهتام

پرونده وام خودرو (۸۷)

فروش ۱۱هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در روز نخست

عصر خودرو- در نخستین روز از اختصاص اجرای طرح تسهیلات ۲۵میلیون تومانی خرید خودرو نزدیک به ۱۱نفر از هموطنان برای خرید محصولات ایران خودرو پیش ثبت نام کردند که قرارداد ۷هزار نفر از آنها با واریز وجه، نهائی شد.

فروش ۱۱هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در روز نخست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان این خبر گفت: فاصله زمانی بین تولید و فروش ایران خودرو 16روز است که در خلال آن فرایندهای آدیت کیفیت و فنی، شماره گذاری و عملیات اداری برای تحویل خودرو به مشتریان انجام می شود.
    علی مصریان با اشاره به تولید روزانه دو هزار دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در چنین شرایطی، همیشه حدود 32هزار دستگاه خودرو در پارکینگ ها وجود دارد که از یک سو خودروها به شبکه توزیع و مشتری تحویل داده می شود و از سوی دیگر محصولات از خطوط تولید وارد پارکینگ ها می شوند.
    وی خاطرنشان کرد: به دستور مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرود برنامه مدونی در نظر گرفته شده که با افزایش فروش، تولید نیز افزایش می یابد تا پاسخ گوی نیاز و تقاضای بازار باشد.
    وی همچنین زمان تحویل خودروها در این طرح را 30 روز اعلام کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط