فونیکسریمکسبهتام

پرونده وام خودرو (۹۶)

۳۷ هزار خودرو ۳۰ ساعته فروش رفت

عصر خودرو- مدیران صنعت خودرو اعلام کردند تا ساعت ۱۵ امروز سه شنبه بیش از ۳۷ هزار خودرو در قالب طرح تحریک تقاضا و اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو فروش رفت.

۳۷ هزار خودرو ۳۰ ساعته فروش رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مصطفی خان‌کرمی  گفت: از ابتدای اجرای طرح خرید خودرو که از ساعات ابتدایی روز دوشنبه در سراسر کشور آغاز شده تا ساعت 15 امروز در مجموع 23 هزار پیش‌ثبت‌نام از سوی نمایندگی‌های ایران‌خودرو صورت گرفته که تاکنون 15 هزار ثبت‌نام موفق به واریز وجه نهایی شده است.

    معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو افزود: ثبت‌نام 23 هزار نفر برای خرید خودرو با وام 25 میلیونی، نشان از استقبال گسترده مردم دارد به نحوی که بیش از 70 درصد افراد وجه خود را به حساب ایران‌خودرو واریز کرده‌اند.

    وی تصریح کرد: تا ساعات پایانی روز گذشته 11 هزار نفر پیش‌ثبت‌نام کرده بودند که حدود 7 هزار نفر واریز وجه را نیز صورت داده بودند اما امروز سه شنبه در ثبت‌نام رشد چشمگیری داشتیم و تا ساعت 15، 23 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

    به گفته خان‌کرمی، بابت معطلی احتمالی برخی مشتریان در جریان مراجعه به نمایندگی‌های ایران‌خودرو، از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما باید گفت استقبال مردم بی‌نظیر بوده است.

    همچنین رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا نیز  از ثبت‌نام 14 هزار و 377 نفر برای شرکت در طرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون 8 هزار و 538 نفر از سوی سایپا تائید صلاحیت شده‌اند.

    وی افزود: با آغاز فروش خودروهای این گروه، خودروهای تیبا و پرایدسایپا بیشترین متقاضی را داشتند و تا ظهر امروز 7 هزار و 586 دستگاه پراید، 2 هزار و 816 دستگاه تیبا و 2 هزار و 430 دستگاه تندر 90 در نمایندگی‌های این گروه در سراسر کشور به فروش رفته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط