فونیکسریمکسبهتام

علی رغم محدودیت ۱۱۰ هزار دستگاهی از سوی بانک مرکزی

ثبت‌نام خودرو از مرز ۱۳۰ هزار دستگاه عبور کرد

عصر خودرو- تا ظهر امروز ثبت‌نام دو خودروساز بزرگ داخلی در طرح پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو، از مرز ۱۳۰ هزار دستگاه عبور کرد. این در حالی است که بانک مرکزی سقف اعتبار این تسهیلات را حداکثر ۱۱۰ هزار دستگاه اعلام کرده است.

ثبت‌نام خودرو از مرز ۱۳۰ هزار دستگاه عبور کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براساس اخبار به دست آمده از گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت تا ساعت 15:30 امروز از 61 هزار نفر از متقاضیان پیش‌ثبت‌نام کرده و 50 هزار نفر نیز وجه پیش‌پرداخت را واریز کرده‌اند.

    طبق اعلام صورت گرفته، بیشترین فروش مربوط به خانواده گروه پژو 405 و پس از آن مربوط به خانواده پژو 206 و بعد خانواده سمند است.

    بر اساس اخبار به دست آمده از گروه خودروسازی سایپا، این گروه خودروسازی نیز تا ساعت 14:30 امروز از 73 هزار و 594 نفر از متقاضیان ثبت‌نام کرده است. در این زمینه 40 هزار و 882 دستگاه مربوط به پراید و 14 هزار و 732 دستگاه مربوط به تیبا بوده است.

    همچنین 9621 دستگاه مربوط به تندر 90 و 6941 دستگاه مربوط به وانتنیسان بوده است.

    در این شرایط مشخص نیست با توجه به بیشتر شدن فروش خودروسازان از سقف تعیین شده از سوی بانک مرکزی، طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو تا چه زمانی ادامه خواهد یافت. در این شرایط نماینده یکی از خودروسازان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرده که تا زمان اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، به فروش ادامه خواهند داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط