فونیکسریمکسبهتام

معاون شرکت ساخت:

۲۱ بزرگراه به آزادراه تبدیل می‌شوند

جزئیات پروژه‌های در اولویت

عصر خودرو- معاون ساخت و توسعه راه ها با بیان اینکه پیشنهاد تبدیل ۲۱ بزرگراه به آزادراه را داده ایم، گفت: سه محور در اولویت این پروژه قرار دارند که برای جذب سرمایه‌گذار اعلان فراخوان شده‌اند.

۲۱ بزرگراه به آزادراه تبدیل می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، خیرالله خادمی، معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل   با بیان این که برخی از بزرگراه‌ها ظرفیت تبدیل به آزادراه را دارند، گفت: از بزرگراه‌های قابل تبدیل به آزادراه در سراسر کشور، فهرستی را به وزارت راه و شهرسازی ارائه کرده‌ایم.

    وی با بیان این که  21 پروژه بزرگراهی که قابل تبدیل به آزادراه هستند، فهرست شده اند، ادامه داد: از این فهرست  سه پروژه در اولویت قرار گرفت و فراخوان جذب سرمایه گذار برای این پروژه‌ها اعلام شده است.

    معاون شرکت ساخت با اشاره به سه پروژه در اولویت برای تبدیل به آزادراه گفت: بزرگراه  سلفچگان به اصفهان، اردکان به تفت و سیرجان به اسکله شهید رجایی در اولویت قرار گرفته است.

    خادمی با بیان این که سایر پروژه‌های ذکر شده در فهرست هم در حال ارزیابی هستند، ادامه داد: بزرگراه  سیرجان–بندرعباس-انار به طول 450 کیلومتر، محور ساوه به بویین زهرا،  کنارگذر بابل  در فهرست تبدیل به آزادراه قرار دارد.

    وی با بیان این که برای تبدیل کنارگذر بندرعباس(شهید رجایی) - سیرجان به آزادراه تفاهم نامه‌ای با سرمایه‌گذار بخش خصوصی  منعقد شده است، گفت: این آزادراه به سمت انار ادامه پیدا می‌کند و به  شبکه بزرگراهی که به سمت نطنز است وصل می‌شود.

    معاون شرکت ساخت با بیان اینکه کنارگذر گیلاوند و ادامه کنارگذر رودهن هم برای تبدیل به آزادراه پیشنهاد شده است، ادامه داد: کنارگذر شمالی پردیس هم به صورت آزادراه به امام زاده هاشم متصل می‌شود و این محور هم آماده واگذاری به سرمایه گذار است.

    خادمی تاکید کرد: ادامه تبدیل پروژه‌های بزرگراهی به آزادراهی نیاز به ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و باید دید بازخورد و میزان استقبال سرمایه‌گذاران برای ورود به این پروژه‌ها چقدر خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو