فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ۱۳۹۵ (۲۰)

بازدید مدیران MAN از خط تولید جدید یاوران خودرو شرق

عصر خودرو: یاوران خودرو شرق، تولیدکننده و نماینده انحصاری MAN آلمان در بخش اتوبوس است و در سال‌های اخیر توانسته پرچم این برند را در ایران برافراشته نگهدارد. این شرکت هرچند در دوران تحریم روزگار سختی را پشت سرگذاشت اما اکنون و با حمایت‌های MAN آلمان قصد دارد فعالیت‌های خود را در ایران توسعه دهد و در این راستا اقدام به توسعه خطوط تولید خود کرده است.

بازدید مدیران MAN از خط تولید جدید یاوران خودرو شرق
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یاوران خودرو شرق ارتباط مستقیم و قدرتمندی با MAN آلمان دارد و مدیران ارشد MAN که برای حضور در نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری در ایران حضور دارند، در نخستین رو ورود خود به ایران از خط تولید جدید این شرکت بازدید کردند.
موسی کریمی، مدیر خدمات پس از فروش یاوران خودرو شرق در زمینه این بازدید گفت:"خط تولید فعلی ما در 55 کیلومتری تهران، ظرفیت تولید سالیانه 200 دستگاه اتوبوس را دارد اما با توجه به برنامه‌های گسترده‌ای که برای افزایش حضور MAN در ایران وجود دارد تصمیم گرفتیم برنامه توسعه خطوط تولید را به اجرا بگذاریم. در این راستا برپایی خطوط تولید جدید شرکت را کلید زدیم که از ابتدای سال آینده تولید در آن‌ها آغاز می‌شود. با آغاز به کار خطوط جدید تولید یاوران خودرو شرق، ظرفیت تولید ما به 500 دستگاه اتوبوس در یک شیفت کاری خواهد رسید."
وی افزود:"کارخانه جدید دو خط تولید موازی دارد و در 12هزار مترمربع فضای سرپوشیده و 33 هزار مترمربع زمین تاسیس شده است. در کارخانه جدید علاوه بر اتوبوس‌های بین‌شهری که هم‌اکنون در خطوط تولید ما وجود دارد، قرار است اتوبوس‌های درون‌شهری که نمونه آن را در نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ایم نیز تولید شود ضمن آنکه این خط تولید توانایی تولید اتوبوس‌های سه محوره 15 متری را نیز دارد."
کریمی در زمینه طراحی خطوط جدید گفت:"این خطوط تولید با مشارکت مهندسان MAN و دانش فنی و تجربه موجود در مجموعه یاوران خودرو شرق طراحی‌ شده‌اند و استانداردهای خطوط تولید MAN در جهان در زمان طراحی آن‌ها در نظر گرفته شده است تا درنهایت محصولات تولید شده در آن‌ها مطابقت کاملی با استانداردهای کیفی MAN داشته باشد. با افتتاح خط تولید جدید برای حدود 400 نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد."

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم