فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو

واردات قانونی و قاچاق لوازم یدکی خوردو دو مشکل بازار است

بازسازی و فروش قطعات کهنه

عصر خودرو- رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو با اشاره به وجود فراوان لوازم یدکی کپی خودرو در بازار، گفت: بخشی از لوازم یدکی کپی خودرو از طریق بازسازی قطعات کهنه در زیر زمینی‌ها تولید می‌شود.

واردات قانونی و قاچاق لوازم یدکی خوردو دو مشکل بازار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، علیرضا نیک‌آئین  با بیان اینکه یکی از مشکلات صنف تعمیرکاران خودرو وجود لوازم یدکی کپی در بازار است، گفت: لوازم یدکی کپی شده خودرو، در بازار فراوان و تشخیص آن برای تعمیرکار و دارنده خودرو، کاری دشوار است.

    رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو با بیان اینکه بخشی از لوازم یدکی کپی در داخل و با نام قطعات زیرزمینی داخلی تولید می‌شود، افزود: قطعات یدکی خودرو خراب، در زیرزمین‌ها بازسازی و پس از تعمیر و بسته‌بندی به چرخه بازار و عرضه بازگردانده می‌شود.

    وی با بیان اینکه بخشی از لوازم یدکی کپی هم از مبادی قاچاق به کشور وارد می‌شود، تصریح کرد: بخشی هم از طریق گمرکات به کشور وارد می‌شود که به نظر می‌رسد، برای ورود این کالاها به کشور باید در این قسمت نظارت بیشتری صورت گیرد.

    نیک‌آئین بیان داشت: قطعات یدکی کپی وارداتی یک کپی از اصل است که بخش قابل توجهی از آنها از کشورهای جهان سوم، چین، ترکیه و امارات به کشور وارد می‌شود.

    رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تصریح کرد: کپی لوازم یدکی کپی خودرو آمار شکایت را بالا برده و نارضایتی زیادی را برای مشتریان و دارندگان خودرو ایجاد کرده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط