فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۳۶)

سبحانی فر مطرح کرد: نمایشگاه خودرو مشهد فرصت مناسب رودررویی خودروساز با مشتری

عصر خودرو- نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس با اشاره به ظرفیت های بالای مشهد در رشد و توسعه صنعت خودرو، گفت: نمایشگاه ها فرصتی است که خودروسازان با مشتریان خود در شهرهای مختلف روبرو شوند و محصولات خود را معرفی و بازخورد سیاست های خود را مورد بررسی قراردهد.

سبحانی فر مطرح کرد: نمایشگاه خودرو مشهد فرصت مناسب رودررویی خودروساز با مشتری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رمضانعلی سبحانی فر درباره برگزاری  نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در مشهد با بیان اینکه نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه خودرو می‌تواند تجربیات افراد دست‌اندرکار صنعت را افزایش دهد، گفت:علاوه براین، چنین نمایشگاه‌هایی سبب آشنایی مصرف‌کنندگان با محصولات جدید شده و زمینه‌های فروش بیشتر از این طریق برای خودرو سازان فراهم می‌شود.
    نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی  خواستار حمایت دولت و مجلس از دست اندرکاران و فعالان صنعت خودرو در سطح کشور شد و افزود: دولت بایستی با سیاست گذاری های درست و شناخت مشکلات فعالان صنعت خودرو با حمایت از این بخش زمینه توسعه کمی و کیفی آن را فراهم کند.
    وی ادامه داد: در کنار حمایت های دولت از این صنعت مدیران صنعت خودرو نیز باید به دنبال راهکاری برای کاهش هزینه های سربار تولید باشند و از سوی دیگر با ارتقای کیفیت و افزایش تولید در جهت جلب رضایت مشتریان باشند تا آنها رغبت بیشتری برای خرید از خود نشان دهند.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  تصریح کرد: باید در برنامه ریزی های کلان و سیاست گذاری های صنعت خودرو با پرهیز از سیاست زدگی زمینه رشد و بالندگی آن را فراهم کرد.
    سبحانی فر گفت: فقط دولت می تواند با اتخاذ سیاست های درست در مورد واردات دانش فنی و تکنولوژی، حمایت از خودروسازان جان تازه ای به صنعت خودرو در کشور دهد.
    عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس  با تاکید براینکه  نمایشگاه خودرو مشهد می تواند ظرفیت های بالقوه صنعت قطعه سازی این منطقه را به بالفعل  تبدیل کند، اظهارداشت: از دستاوردهای برگزاری این گونه نمایشگاه ها در مشهد رونق صنعت قطعه سازی این منطقه است چرا که با توجه به ظرفیت بالای قطعه سازی در این استان قطعا برگزاری این نمایشگاه می تواند به ارتباط قطعه سازان و خودرو سازان کشور کمک کند.
    نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس با اشاره به انحصار در صنعت خودرو افزود: با رقابتی شدن بازار خودرو کیفیت  افزایش یافته و انگیزه مشتری برای خرید خودروی داخلی بیشتر خواهد شد.
    وی گفت: باید با ایجاد فضای رقابتی و از جمله افزایش و تنوع بخشی خودروهای تولید داخل و افزایش عرضه خودروهای خارجی در بازار مصرف انحصار در این صنعت از بین برود.
    سبحانی فر برگزاری این گونه نمایشگاه ها را بسیار موثر دانست و گفت: صنعت خودرو شامل یک شرکت مادر، نمایندگی خدمات پس از فروش و یک شبکه از نمایندگی هایی که واسط بین شرکت مادر با بازارهای محلی هستند، می شود، نمایشگاه ها فرصتی است که خودروسازان با مشتریان خود در شهرهای مختلف روبرو شوند و محصولاتشان را معرفی و بازخورد سیاست های خود را بررسی کنند.
    وی  تصریح کرد: این در حالی است که برگزاری نمایشگاه فرصتی برای رویارویی مشتری و خریدار را مهیا می کند که در افزایش کیفیت، فروش و رقابت بیشتر بین تولیدکنندگان بسیار موثر است.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: صنعت خودرو سازی در سطح کشور و از جمله استان خراسان رضوی از ظرفیتهای بالایی برخوردار است و باید با استراتژی هدفمند و مشخص و برنامه ریزی صحیح برای رفع مشکلات و توسعه آن گامهای اساسی برداشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو