فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۵۲)

توسعه صنعت خودرو با برگزاری نمایشگاه ها در خارج از پایتخت

عصر خودرو- نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با تاکید بربرگزاری نمایشگاه های خودرو در سراسر کشور، گفت: خراسان رضوی هم یکی از قطب های صنعت خودرو کشور است و به طور یقین برگزاری نمایشگاه خودرو در مشهد می تواند در رشد کیفی و کمی این صنعت تاثیر بسزایی داشته باشد.

توسعه صنعت خودرو با برگزاری نمایشگاه ها در خارج از پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حمید گرمابی درباره برگزاری نمایشگاه خودرو در مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه خودور در سطح بین االمللی می تواند یکی از راه های توسعه صنایع به خصوص صنعت خودرو باشد.
    نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی به برجام اشاره کرد و افزود: در صنعت خودرو که بعد از برجام حرکت های خوبی دیده می شود، به گونه ای که در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه این صنعت خواهیم بود.
    وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های خودرو ضروری است، اظهارداشت: خراسان رضوی هم یکی از قطب های صنعت خودرو کشور است و به طور یقین برگزاری نمایشگاه خودور در مشهد که هر ساله به طور منظم برگزار می شود می تواند در رشد کیفی و کمی این صنعت تاثیر بسزایی داشته باشد.
    گرمابی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که با آن در کشور رو به رو هستیم تمرکز صنایع کلیدی به خصوص صنعت خودور در پایتخت است و به طور یقین ا هر چقدر این نمایشگاه ها در خارج از پایتخت برگزار شود کمک به توسعه این صنعت در کل کشور خواهد کرد.
    نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس  با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ها در شهر های مختلف کشور به ایجاد اشتغال کمک خواهد کرد، گفت: یکی از معضلات و مشکلاتی که کشور سال های سال است که با آن دست و پنجه نرم می کند مشکل بیکاری است، قطعا نمایشگاه ها می تواند امکانی برای برقراری ارتباط بین تولید کنند و مصرف کنند باشد.
    گرمابی ادامه داد: به طور یقین با برقراری ارتباط بین مصرف کنند و تولید کننده منجر به  تاسیس بنگاه اقتصادی می شود که به دنبال آن شاهد ایجاد اشتغال بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو