فونیکسریمکسبهتام

اعزام تیم های ارزیابی برای برآورد خسارات راه ها و تونل های اصلی

آماده باش کامل تیم های راهداری در استان های کرمانشاه و ایلام

عصر خودرو- مدیر بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تیم راهداری در حال آماده باش کامل برای جلوگیری از ریزش یا رانش کوه در استان های کرمانشاه و ایلام هستند.

آماده باش کامل تیم های راهداری در استان های کرمانشاه و ایلام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پریوش نصر مدیر بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای   با اشاره به استقرار کامل تیم راهداری در محور استان های زلزله زده گفت: با هماهنگی های انجام شده  از ساعات اولیه تیم راهداری در استان های کرمانشاه، ایلام و لرستان مستقر شده اند تا اقدامات لازم را جهت جلوگیری از ریزش کوه ها انجام دهند.
    نصر اظهار کرد: هم اکنون، تمامی محورها در استان های کرمانشاه و استان های مجاور باز است و تردد در آن  ها برقرار است.

    مدیر بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه تیم های ارزیابی برای برآورد خسارات اولیه در راه ها و پل های اصلی و بزرگ به استان ها اعزام شده اند یادآورشد: هم اکنون، برآوردی از خسارات اولیه اعلام نشده است و بلافاصله بعد از ارزیابی، میزان خسارات اعلام می شود.

    وی با بیان اینکه هم اکنون، خسارات چندانی که باعث مسدود شدن محورها باشد اعلام نشده و تیم های راهداری برای جلوگیری از ریزش و رانش کوه ها در آماده باش کامل هستند تصریح کرد: کلیه خدمات رسانی برای آسیب دیدگان در حال انجام است و محورهای منتهی به روستاها نیز در حال بازگشایی هستند.

    مدیر بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تأکید کرد: طبق آخرین گزارش ها از شهرستان های درگیر از جمله تبریز و استان های آذربایجان غربی خسارتی مبنی بر آسیب دیدگی راه ها گزارش داده نشده است.

    به گفته نصر ،در استان های غربی و مرکزی وقوع زلزله، تمامی تیم ها در آماده باش کامل هستند.
    بازسازی واحد های خسارت دیده در آینده ای نزدیک

    بر اساس این گزارش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد: هم اکنون، برآورد اولیه از میزان خسارات وارد شده به واحد های مسکونی در استان های درگیر اعلام نشده و نمی توان عدد دقیقی از تعداد خسارت های وارد شده اعلام کرد.

    وی در ادامه تأکید کرد: بلافاصله بعد از آواربرداری، ساخت و بازسازی واحد های مسکونی خسارت دیده در استان ها آغاز می شود و تسهیلاتی برای این واحد ها در نظر گرفته می شود.

    آخوندی در خصوص وضعیت راه ها نیز گفت:  تمامی محورهای آسیب دیده بازگشایی شده است و اگر محوری تا به این لحظه مسدود شده است با کمک تیم های راهداری بلافاصله راهگشایی می شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو