فونیکسریمکسبهتام

فرمانده جدید پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

مهار و کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان با استفاده از تجهیزات قانونی

عصر خودرو- فرمانده جدید پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مهار و کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان با استفاده از تجهیزات قانونی در اولویت اقدامات عملیات ترافیکی است.

مهار و کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان با استفاده از تجهیزات قانونی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، سیاوش محبی دیشب  در مراسم معارفه خود ضمن تسلیت ایام محرم، از اعتماد فرمانده انتظامی شرق استان تهران قدردانی کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند تلاش و کوشش خود را بیشتر کنید تا حوادث و سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسد و تلاش ما بر محقق کردن این فرموده رهبری معطوف است.

    وی افزود: ترافیک از جمله موضوعات اجتماعی است که ارتباط تنگاتنگ و پیچیده‌ای با اقشار مختلف جامعه و لایه‌های متعدد اجتماعی دارد؛ سازمان‌ها و ادارات متعدد مردم‌نهاد و دولتی در آن دخیل هستند و همه شئون زندگی را در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حتی امنیتی تحت تأثیر قرار می‌دهد و بسترساز رشد و توسعه خواهد بود.

    محبی ادامه داد: امروز کسی نیست که به ضایعات متعدد اجتماعی، جانی، مالی، زیست‌محیطی و ناهنجاری اختلالات حوادث ترافیکی واقف نباشد؛ بنابراین می‌طلبد که هرگونه برنامه‌ریزی در این حوزه با نگاه همه‌جانبه و مردم‌محور تمام ادارات ذی‌ربط در بحث ترافیک و حمل و نقل باشد و طرح‌ها با اقدامی مشترک و هدفمند، تدوین شود و همه مبتنی بر اصول علمی ترافیک عمل کنند.

    فرمانده جدید پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در این بحث، آموزش، مهندسی ترافیک و اجرای مقررات اثرگذار بوده و همچنین تکمیل‌کننده این موارد امداد و نجات جاده‌ای، درمان سریع و به‌موقع است.

    وی افزود: اجرای این برنامه‌ها باید توأم با هم‌گرایی، اقدام مشترک و به‌دور از هرگونه تصمیم جزیره‌ای و تک‌محوری باشد؛ در این صورت، تسهیل ایمنی، توسعه کارآمد حمل و نقل و ترافیک توأم با کم‌ترین ضایعه و خسارت به دست خواهد آمد.

    محبی ادامه داد: بر همین قاعده و اصول، در نظر است در تعاملی سازنده و پایدار با محیط درون و برون‌سازمانی و همچنین حفظ حقوق و شئون مردم و سازمان، برنامه تدوینی در سه حوزه اجرا شود که ابتدا، آموزش درون و برون‌سازمانی است.

    فرمانده جدید پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آموزش درون‌سازمانی برای ارتقای مهارت حرفه‌ای کارکنان توأم با ارتقای مبانی اعتقادی، تعالی رفتار سازمانی و با اجرای طرح‌های ابلاغی ناجا به‌عنوان تعالی رفتار کارکنان، خانواده و اجتماع محقق خواهد شد.

    وی در خصوص دومین هدف خود که آموزش برون‌سازمانی خواند، گفت: این آموزش به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع فرهنگ عبور و مرور، جامعه‌محور و با اتکا به سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی و سازمان‌های مردم‌نهاد و با هدف جلب مشارکت همگان و اعتماد عمومی در بهبود و اصلاح رفتارهای ترافیکی ارائه می‌شود و از تمام ظرفیت‌ها با استفاده از فضای رسانه‌ای و ... استفاده خواهیم کرد.

    محبی افزود: حوزه دوم، مهندسی ترافیک است که سعی داریم با اقدامی مشترک با اداره‌های راه و شهرسازی، پایانه‌ها، امداد و نجات و... تمام تلاشمان بر ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، تسهیل و انضباط در حمل ‌و نقل عمومی، ساماندهی علائم و تجهیزات کمک ترافیکی، استفاده حداکثری از فن‌آوری الکترونیک و ارتقای امداد و نجات جاده‌ای معطوف شود.

    فرمانده جدید پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص سومین هدف خود گفت: اجرای قوانین و مقررات در همه ابعاد با نگاه استیفای حقوق عامه مردم و ایفای مسئولیت طبق نظام‌ها و آیین‌نامه‌های دولتی در ترافیک و حمل نقل مدنظر است.

    محبی ادامه داد: همچنین مهار و کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان با استفاده از تجهیزات قانونی در اولویت اقدامات عملیات ترافیکی خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو