فونیکسریمکسبهتام

نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین

عصر خودرو: آیا کانسپت کیکز از شرکت خودروسازی نیسان را به خاطر می آورید؟ این شرکت ژاپنی مفهومی کیکز را در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودرویی سائوپائولو رونمایی کرد و اکنون بدنبال تولید انبوه آن است.

نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودو» به نقل از اتوبلاگ، نیسان هیچ گاه درباره این مفهومی که بیش از یک سال قبل در برزیل معرفی کرد، اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. اما طراحی این خودرو با همکاری استودیوهای طراحی نیسان در ریودوژانیرو، سن دیه گو و ژاپن انجام شده است.

این خودرو یک کراس اور در سایز ما بین نیسان جوک و روک طراحی شده است. گفته میشود طراحی نیسان کیکز از کشوری که در آن رونمایی شده الهام گرفته شده است.
نیسان همچنین در برزیل تایید کرد که تولید انبوه کیکز را شروع خواهد کرد. این خودروساز ژاپنی برای این منظور 600 شغل در برزیل ایجاد و حدود 200 میلیون دلار برای احداث کارخانه ریسندا در نزدیکی ریو دو ژانیرو سرمایه گذاری کرده است.

نیسان در این کارخانه دو مدل دیگر مارس و ورسا را نیز تولید می کند. نیسان کیکز ابتدا در آمریکای آمریکای لاتین و سپس در دیگر نقاط جهان روانه بازار خواهد شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم