فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو(۱۶)

ظرفیت عظیمی در بازار ایران می‌بینیم

عصر خودرو- در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، شرکت‌های آلمانی حضور قدرتمندانه‌ای دارند. شرکت «مایله» آلمان یکی از این شرکت‌هاست که از گذشته‌های دور در ایران حضور و فعالیت داشته است. «عصر خودرو» در گفت‌وگوی کوتاهی با دو تن از مدیران این شرکت و نماینده رسمی آن در ایران، نظر آنها را درباره وضع بازار قطعات کشور جویا شده است.

ظرفیت عظیمی در بازار ایران می‌بینیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در ابتدا مجید عسگری، مدیر بازاریابی و فروش شرکت اسنا یدک گفت: شرکت ما نماینده رسمی شرکت «مایله» آلمان است که در زمینه توزیع قطعات خودروهای تجاری فعالیت می‌کند. اسنایدک در زمینه همکاری با مایله آلمان قرارداد رسمی دارد.
    سپس کریستین شوارتز، مدیر فروش منطقه خاورمیانه شرکت مایله درباره حضور در ایران و در پاسخ به این پرسش که وضع بازار قطعات ایران پس از رفع تحریم‌ها را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: به عنوان یک شرکت آلمانی، ظرفیت عظیمی در بازار ایران می‌بینیم. بسیاری از شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های آلمانی تمایل دارند که به این بازار بیایند. حضور در این بازار برای مایله آلمان فرصت بسیار خوبی است تا سهمی از آن را به دست آورد. ما شرکای خوبی در اینجا داریم.
    او در مقابل این پرسش که برنامه شما برای توسعه فعالیت در ایران چیست، تاکید کرد: باید بدانید که ما در 20 سال گذشته بسیار خوش شانس بودیم. در این مدت ما یک نماینده آلمانی در ایران داشتیم که حدود 45 سال در اینجا زندگی کرده بود و به زبان فارسی تسلط داشت. به همین دلیل حفظ رابطه در طول مدت تحریم‌ها برای ما نسبتا ساده بود. بنابراین، بازار ایران هیچوقت مایله را فراموش نکرد و ما شهرتمان در ایران را حفظ کردیم. ما فعالیت‌مان را روی شرکای قابل اعتماد و ایجاد ارتباط با بازار متمرکز کرده‌ایم.
    شوارتز درباره شرکت مایله نیز گفت: مایله سهم خوبی از بازار آلمان و اروپا را در اختیار دارد. ما 22 هزار قلم کالا عرضه می‌کنیم و طبق قانون باید کیفیت آنها را تضمین کنیم. در این میان، آقای عسگری هم گفت: شرکت مایله به صورت منطقه‌ای فعالیت می‌کند و برای هر منطقه یک مدیر فروش جداگانه دارد.
    همچنین ولفگانگ کوهنه، مدیر فنی- مهندسی شرکت مایله آلمان درباره فعالیت‌ها و وظایف خود گفت: به عنوان مدیر تولید به جزییات فنی علاقه زیادی دارم. برای من مهم است که به بازار نشان دهیم چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم. مایله به عنوان یک شرکت قابل اعتماد می‌تواند در صورت بروز هر مشکلی در زمینه قطعات خودرو آن را حل کند. در این زمینه و برای بهبود کیفیت قطعات، بیش از 30 مهندس در دفتر مرکزی مایله فعالیت می‌کنند.
    از آقای شوارتز پرسیدیم، نمایشگاه‌هایی مثل نمایشگاه قطعات تا چه حد به بهبود وضع بازار قطعات ایران کمک می‌کنند. او گفت: برگزاری چنین رویدادهایی یک ضرورت است چون از این طریق بازار ایران می‌تواند خود را به بازارهای بین‌المللی معرفی کند.  در ادامه آقای عسگری درباره برنامه‌های خود گفت: در حال حاضر در چند شهر مثل تهران، اصفهان و تبریز دست به تبلیغات زده‌ایم و به دنبال افزایش تعداد نمایندگی‌هایمان هستیم. هم‌اکنون سفارشات خوبی از شرکت‌های دولتی وابسته به شرکت‌های  بزرگی مانند ایران خودرو و سایپا برای تامین قطعات دریافت کرده‌ایم. به دلیل وجود تحریم‌ها، به مدت چند سال بازار ایران به تسخیر قطعات چینی و ترک درآمد اما امروز به دلیل حضور شرکت‌های اروپایی به ویژه آلمانی بازار می‌تواند از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده کند. در این زمینه، مخصوصا در تامین قطعات خودروهای سنگین، آلمان‌ها از قبل هم در ایران شهرت خیلی خوبی داشتند. به همین دلیل امیدواریم بتوانیم امسال و سال آینده به سهم خوبی از بازار ایران دست پیدا کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو